Logo GGUA
Spotkania - Jak trafić? - Historia


Historia GGUA



Spotkania - z pamiętnika BigTeda

Kwiecień 2006 roku

1. Na spotkaniu obecni byli: Szymon, Piotr, Arek, Lokaty, Remik, Jasiek, MASTEr, Phibrizzo, Krzysztof, Denver, Romek i anonimowy atarowiec (wpadł i szybko wyszedł). Panowała miła atmosfera i toczyły się interesujące dyskusje.

2. Prezentowana była micro Amiga One (750GX 800MHz, 256 MB RAM, Radeon 7000).

PciTool i Scout rozpoznały konfigurację

3. Warto odnotować, że po podaniu do konfiguracji kafejki adresu MAC naszej karty sieciowej, wreszcie mogliśmy na spotkaniu GGUA korzystać z internetu.


IBrowse, XNet-RSS i natywne AmiGG w akcji
Program DigiBoosterPro pod AmigaOS 4 na GGUA

4. Z zapowiedzianych na forum GGUA prezentacji, prawie wszystkie udało się nam przeprowadzić - nie zaprezentowane zostało tylko oprogramowanie pod emulatorem MacOnLinux. Na dwóch filmach (1 - ok. 15 MB, 320x240, AVI i 2 - ok. 100 MB, 640x480, MOV) można zobaczyć przesuwanie ekranów i prezentację przeglądarki WarpView (wykorzystującej akcelerację 3D). Na specjalne życzenie SKOLMANa zaprezentowaliśmy automatyczne przewijanie ekranu.

5. Jako pierwsi w Polsce (a drudzy na świecie) pokazaliśmy beta wersję portu gry Quake 3 dla Amigi. Filmik nr 1 (ok. 10 MB, MOV) - start gry i menu zarejestrowane przez Piotra na spotkaniu GGUA, filmik nr 2 (ok. 30 MB, AVI) - ta sama konfiguracja, Quake 3 w okienku Workbencha.

6. Zaprezentowany został emulator konsoli Playstation - FPSE z akceleracją 3D (rozdzielczość 800x600) i obsługą AmigaInput. Filmik (ok. 18 MB, AVI) - joypad oraz gry Tony Hawk 3 i Cool Boarders 2.

7. Problemy - na spotkaniu pierwszy raz podłączaliśmy dwa joypady jednocześnie i na szybko nie udało się ich skonfigurować. Po powrocie do domu nie miałem z tym problemu.

Flashback i gra Midnight Run (FPSE) sterowane joypadem

Szymon Tomzik